Terminale de plată

terminal

Serviciu de plăţi în timp real

Terminalele de plată reprezintă un serviciu modern de plăţi instantanee în favoarea operatorilor ficşi, IP şi de telefonie mobilă, serviciilor comunale, reţelelor de televiziune prin cablu, furnizorilor de Internet, băncilor etc. Situarea terminalelor în chioşcurile companiei în locurile cele mai aglomerate facilitează la maxim efectuarea plăţilor de către clienţii acestor companii. Puteţi reîncărca întotdeauna contul telefonului Dvs. mobil cu suma potrivită fără a Vă limitata la cartele de reîncărcare oferite de către operatori şi cozi. Terminalele de plată oferă comoditate şi punctualitate înmulţită cu tehnologia moderna.

Serviciul dat a fost lansat în chioşcurile companiei „Moldpresa” la 29 septembrie 2008. În prezent în municipiul Chişinău funcţionează peste 40 de terminale.

 

La momentul actual puteţi reîncărca contul Dvs. la:

 

Moldcell Orange Babilon Neotel Kirsan
Moldcell Orange Babilon Neotel Kirsan

 

Cu timpul vor fi introduse posibilităţi suplimentare de achitare a serviciilor.

 

Ghid pentru utilizator:

Atenţie!

Mai jos este prezentată o listă scurtă ale erorilor utilizatorilor şi sfaturi.

 

! - Terminalul Vă va indica toate etapele necesare pentru efectuarea operaţiunii, citiţi şi urmaţi instrucţiunile în limba pe care o preferaţi.

! - Ţineţi cont de faptul că sistemul procesează doar patru bancnote de la 10 la 1000 de lei, numărul de bancnote pentru fiecare operaţiune nu este limitat.

! - Aparatul nu returnează restul banilor.

! - Drept confirmare a plăţii serveşte bonul de plată emis de terminal după fiecare operaţiune de succes, păstraţi-l.

! - Dacă bancnota este boţită sau murdară, aceasta poate să nu fie acceptată de aparat şi va fi  returnată clientului.

! - Vă rugăm să nu încercaţi să minţiţi aparatul electronic, nu introduceţi foi,  monede etc.

! - Fiţi atenţi atunci când formaţi numărul abonatului (pentru a evita reîncărcarea conturului unei alte persoane). În acest caz, păstraţi bonul de plată, acesta Vă va fi necesar pentru anularea erorii. Compania „Moldpresa” nu este în drept să anuleze şi să returneze plata efectuată în mod greşit, pentru aceasta va trebui să contactaţi operatorul Dvs.

 

Cu toate acestea, dacă aveţi o problemă în legătură cu terminalul, puteţi apela întotdeauna  la numărul de telefon (+373-22) 844-300 în timpul orelor de lucru .

Fiţi gata să dictaţi numărul contului de reîncărcare, adresa terminalului şi ora exactă când a fost   efectuată operaţiunea în cauză, aceasta Vă  va ajuta să economisiţi timp, iar nouă să Vă ajutăm  în mod mai eficient.